Обява във връзка с изпълнение на проект „Подкрепа за всички деца”, Договор BG05M9OP001-2.004-0013-C01, процедура за безвъзмездна финансова помощ „Услуги за ранно детско развитие”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
З А П О В Е Д
№ РД-06-170
Димитровград, 30.01.2018 год.
Община Димитровград, на основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА във връзка с изпълнение на проект „Подкрепа за всички деца”, Договор BG05M9OP001-2.004-0013-C01,процедура за безвъзмездна финансова помощ „Услуги за ранно детско развитие”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
О Б Я В Я В А
Свободно работно място:
За длъжността „Хигиенист”
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – основно
2. Познаване на нормативната уредба – необходимите инструкции на РЗИ.
3. Професионален опит – за заемане на длъжността не се изисква професионален опит.
4. Място на работа – Център за ранна интервенция на уврежданията
ІІ. Специфични изисквания към кандидатите
1. Да работят самостоятелно и в екип.
2. Да имат качества за оперативност, комуникативност, отговорност към своите служебни задължения.
3. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.
4. Да имат моралната и психологическа нагласа да работят с децата от целевата група.
ІІІ. Характер на работата
1. Извършва ежедневно почистване на помещенията, коридори, врати, прозорци, работни повърхности;
2. Съгласно изискванията на РЗИ поддържа нужното хигиенно ниво в Центъра за ранна интервенция на уврежданията;
3. Следи за повредите в различните помещения (счупени стъкла, столове, развалени кранчета на чешми и др.) и ежедневно ги съобщава на Ръководителя на центъра.
4.Спазва правилата по охрана на труда, санитарно-хигиенните и противопожарни изисквания.
За длъжността „Хигиенист” ще бъде сключен трудов договор по реда на чл. 70 ал. 1 от Кодекса на труда във връзка с чл. 68 ал. 1 т. 1 от КТ за срок до 31.12.2018 год. на 4 часов работен ден. Длъжността може да се заема и по втори трудов договор.
ІV. Начин на провеждане на подбора:
1.Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания.
2.Интервю с допуснатите кандидати.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на партерния етаж в сградата на общинска администрация Димитровград.
V. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината по образец
- Автобиография по образец
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
- Декларация по образец.
- Свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство се представят при сключване на трудовия договор, ако кандидатът бъде одобрен.
VІ. Срок за подаване на документите – до 17.00 часа на 02.02.2018 год.
VІІ. Място на подаване на документите:
- Документите следва да бъдат представени в Общинска администрация - Димитровград, бул. „Г.С.Раковски” 15, Център за информация и услуги на граждани гише № 1 „Деловодство”, в запечатан плик, всеки работен ден от 8.30 до 17,00 часа.
- Пликът трябва да съдържа следния надпис:
Проект „Подкрепа за всички деца”, Договор BG 05M9OP001-2.004-0013-C01 - трите имена на кандидата;
- позиция.
3. Документи за кандидатстване могат да се изтеглят от:
- интернет страницата на Община Димитровград
Лице за контакт
Елена Тодорова - предоставя на кандидатите допълнителна информация
Ръководител проект
Тел: 0888901425
ИВО ДИМОВ
Кмет на община Димитровград
Документи за кандидатстване
Файлове: