Провеждане на процедура по подбор на персонал "Социален работник" и "Медицинска сестра" по проект "Център за интегрирани услуги, Димитровград”
ЗАПОВЕД
№ РД-06-175
Димитровград, 01.02.2016 година
Община Димитровград, на основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА във връзка с изпълнение на проект „Център за интегрирани услуги, Димитровград”, Договор BG05M9OP001-2.002-0115-C001, процедура за безвъзмездна финансова помощ „Независим живот”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
ОБЯВЯВА
Провеждане на процедура по подбор на персонал за Център за интегрирани услуги за следните длъжности:
- Социален работник – 1 бр.
- Кратко описание на длъжността:
- Организира и извършва социалната дейност в Център за интегрирани услуги.
- Участва в изготвянето на специализирана оценка на потребностите на кандидат потребителите, на базата на която ще се извършва подбора на потребители.
- Участва в комисията за подбор на потребителите.
- Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги.
- Изготвя Индивидуален план и Индивидуална карта, съдържаща вида и времетраенето на съответната услуга, която ползва потребителя.
- Нормира и изработва индивидуалните планове на персонала, за осигуряване на трудова заетост, съгласно реда по КТ, чрез почасово предоставяне на услуги.
- Изготвя график за работа на персонала, според индивидуалния план на потребителя.
- Организира и протоколира работните срещи на екипа на центъра.
- Поддържа контакти с дирекция "Бюро по труда" и дирекция "Социално подпомагане" във връзка с недопускане на двойно финансиране.
- При възникнала необходимост от наемане на нов персонал за предоставяне на услугата участва в провеждането на обучението му.
- Работи в офиса на проекта и домовете на потребителите.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарни и други дейности.
Професионален опит – не се изисква.
Опитът при изпълнение на проекти е предимство.
3. Специфични изисквания:
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги в общността.
Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и самотно живеещи възрастни хора.
Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.
- Медицинска сестра – 1 бр.
- Кратко описание на длъжността:
1. Участва в изготвянето на оценката на кандидат потребителите.
2. Съставя план за здравни грижи, включващ и оценка на здравните потребности.
3. При необходимост предоставя персонални грижи и лечение на потребителите в домашна среда, включващи контрол на приема на лекарства, предписани от лекар; обработване, превръзки и наблюдение на рани; консултиране за хигиена и предпазване от развитието на декубитуси, при рискови за това потребители; измерване на кръвно налягане.
4. Координира грижите за потребителите на услугата в сътрудничество с други здравни и медицински специалисти.
5. Предоставя съвети за хигиена и здраве и консултира за социално-значими заболявания.
6. Контролира работата на обслужващия персонал.
7. Участва в провеждането на обучение на новонает персонал.
8. Работи в офиса на проекта и домовете на потребителите.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: професионален бакалавър.
Професионална област: медицинска сестра; медицински фелдшер.
Професионален опит – не се изисква.
Опитът при изпълнение на проекти е предимство.
Други:
- отговаря на условията на чл.4 от Закона за съсловната организация на медицинските сестри, акушерките и асоциираните медицински специалисти (членство в БАПЗГ)
- отговаря на условията на чл.191, ал.1 от Закона за здравето (5г. непрекъснатост при упражняване на професията)
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги.
Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и самотно живеещи възрастни хора.
Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.
III. Необходими документи за кандидатстване:
- Писмено заявление за кандидатстване по образец.
- Автобиография по образец.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж.
- Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец.
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.
- Декларация за съхраняване и обработване на лични данни по образец.
IV. Място за подаване на документите
- Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, гише № 1, Център за информация и услуги на граждани, гише № 1 – Деловодство в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
- Пликът трябва да съдържа следния надпис:
Проект „Център за интегрирани услуги, Димитровград”, Договор BG05M9OP001-2.002-0115-C001
- Трите имена на кандидата;
- Позицията, за която кандидатства.
3. Срок за подаване на документите – 12.02.2016 г. до 16.00 часа.
V. Начин на провеждане на подбора
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:
- Първи етап – Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания за съответната длъжност.
- Втори етап – Интервю с допуснатите кандидати.
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград.
На одобрените кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.
Лице за контакти: Тамара Димитрова – ръководител проект – тел. 0391/61076
Гергана Тодорова – технически сътрудник – тел. 0391/71812
Декларация за обстоятелства по чл.107а от КТ
Декларация, относно Закона за защита на лични данни
ИВО ДИМОВ
Кмет на Община Димитровград
Файлове: