Провеждане на процедура по подбор на персонал "Социален работник" и "Медицинска сестра" по проект "Център за интегрирани услуги, Димитровград”

 

 

 

ЗАПОВЕД

 

РД-06-175

Димитровград, 01.02.2016 година

 

            Община Димитровград, на основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА във връзка с     изпълнение на проект „Център за интегрирани услуги, Димитровград”, Договор BG05M9OP001-2.002-0115-C001, процедура за безвъзмездна финансова помощ „Независим живот”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

ОБЯВЯВА 

 

             Провеждане на процедура по подбор на персонал за Център за интегрирани услуги за следните длъжности:

 

  1. Социален работник – 1 бр.
  1. Кратко описание на длъжността:
  2. Организира и извършва социалната дейност в Център за интегрирани услуги.
  3. Участва в изготвянето на специализирана оценка на потребностите на кандидат потребителите, на базата на която ще се извършва подбора на потребители.
  4. Участва в комисията за подбор на потребителите.
  5. Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги.
  6. Изготвя Индивидуален план и Индивидуална карта, съдържаща вида и времетраенето на съответната услуга, която ползва потребителя.
  7. Нормира и изработва индивидуалните планове на персонала, за осигуряване на трудова заетост, съгласно реда по КТ, чрез почасово предоставяне на услуги.
  8. Изготвя график за работа на персонала, според индивидуалния план на потребителя.
  9. Организира и протоколира работните срещи на екипа на центъра.
  10. Поддържа контакти с дирекция "Бюро по труда" и дирекция "Социално подпомагане" във връзка с недопускане на двойно финансиране.
  11. При възникнала необходимост от наемане на нов персонал за предоставяне на услугата участва в провеждането на обучението му.
  12. Работи в офиса на проекта и домовете на потребителите.

     2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

      Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарни и други дейности.

      Професионален опит – не се изисква.

      Опитът при изпълнение на проекти е предимство.

                   3. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.

                   4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги в общността.

 Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и самотно живеещи възрастни хора.

 Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.

 

  1. Медицинска сестра – 1 бр.
    1. Кратко описание на длъжността:

1. Участва в изготвянето на оценката на кандидат потребителите.

      2. Съставя план за здравни грижи, включващ и оценка на здравните потребности.

      3. При необходимост предоставя персонални грижи и лечение на потребителите в домашна среда, включващи контрол на приема на лекарства, предписани от лекар; обработване, превръзки и наблюдение на рани; консултиране за хигиена и предпазване от развитието на декубитуси, при рискови за това потребители; измерване на кръвно налягане.

      4. Координира грижите за потребителите на услугата в сътрудничество с други здравни и медицински специалисти.

      5. Предоставя съвети за хигиена и здраве и консултира за социално-значими заболявания.

      6. Контролира работата на обслужващия персонал.

      7. Участва в провеждането на обучение на новонает персонал.

      8. Работи в офиса на проекта и домовете на потребителите.

      2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

 Образователна степен: професионален бакалавър.

 Професионална област: медицинска сестра; медицински фелдшер.

       Професионален опит – не се изисква.

Опитът при изпълнение на проекти е предимство.

Други:

  • отговаря на условията на чл.4 от Закона за съсловната организация на медицинските сестри, акушерките и асоциираните медицински специалисти (членство в БАПЗГ)
  • отговаря на условията на чл.191, ал.1 от Закона за здравето (5г. непрекъснатост при упражняване на професията)
    1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални и здравни услуги.

 Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и самотно живеещи възрастни хора.

 Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.

III. Необходими документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за кандидатстване по образец.
  • Автобиография по образец.
  • Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж.
  • Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец.
  • Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.
  • Декларация за съхраняване и обработване на лични данни по образец.

 

IV. Място за подаване на документите

  1. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, гише № 1, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 – Деловодство в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
  2. Пликът трябва да съдържа следния надпис:

Проект „Център за интегрирани услуги, Димитровград”, Договор    BG05M9OP001-2.002-0115-C001

- Трите имена на кандидата;

- Позицията, за която кандидатства.

3. Срок за подаване на документите – 12.02.2016 г. до 16.00 часа.

   V. Начин на провеждане на подбора

    Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:

  • Първи етап – Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания за съответната длъжност.
  • Втори етап – Интервю с допуснатите кандидати.

    До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

    Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю  кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград.

    На одобрените кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.

    Лице за контакти: Тамара Димитрова – ръководител проект – тел. 0391/61076

                                   Гергана Тодорова – технически сътрудник – тел. 0391/71812

 

        Заявление за участие

Автобиография

Декларация за обстоятелства по чл.107а от КТ

Декларация гражданство

Декларация, относно Закона за защита на лични данни

 

ИВО ДИМОВ

        Кмет на Община Димитровград

Файлове: