Процедура по подбор на персонал за „Център за комплексни услуги” за длъжността „социален работник”

 

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Община Димитровград на основание  чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА  и в качеството бенефициент по проект BG05M9OP001-2.005-0104-C01 „Център за комплексни услуги”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд ще осъществи подбор на  социален работник за ефективно и пълноценно осъществяване на планираните в проектното предложение дейности за  предоставяне на комплексни услуги в Центъра.

 

 

Процедура по подбор на персонал за „Център за комплексни услуги” за длъжността „социален работник”:

 

Социален работник – 1 бр.

1. Кратко описание на длъжността:

  • Организира и извършва социалната дейност в „Център за комплексни услуги”;
  • Участва в изготвянето на специализирана оценка на потребностите на кандидат- потребителите, на базата на която ще се извършва подбора на потребители;
  • Участва в комисията за подбор на потребителите;
  • Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги;
  • Изготвя Индивидуален план и Индивидуална карта, съдържаща вида и времетраенето на съответната услуга, която ползва потребителя;
  • Нормира и изработва индивидуалните планове на социалните асистенти, за осигуряване на трудова заетост, съгласно реда по КТ, чрез почасово предоставяне на услуги.
  • Изготвя график за работа на социалните асистенти, според индивидуалния план на потребителя.
  • Поддържа контакти с дирекция "Бюро по труда" и дирекция "Социално подпомагане" във връзка с недопускане на двойно финансиране.
  • При наемане на социалните асистенти за предоставяне на услугите по проекта участва в провеждането на инструктирането им;
  • Работи в офиса на проекта.

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарни и други дейности.

Професионален опит – не се изисква.

Опитът при изпълнение на проекти е предимство.

3. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.

4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

Да имат желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.

 

5.Необходими документи за кандидатстване:

6. Място за подаване на документите

  1. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, гише № 1, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 – Деловодство в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
  2. Пликът трябва да съдържа следния надпис:

- Проект „Център за комплексни услуги“, договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г.,

Трите имена на кандидата;

- Позицията, за която кандидатства.

 

3. Срок за подаване на документите – 11.09.2018 г. до 17.00 часа.

7. Начин на провеждане на подбора

Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:

Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю  кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград;

До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

  • Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

Провеждането на интервюто  се организира от председателя на комисията и  преминава в два етапа – попълване на подготвения въпросник и събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността.

След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол.

На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите във възходящ ред.

Кметът на община Димитровград сключва срочен трудов договор с кандидатa, получил най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда за срока на проекта.

Класиралият се на съответното второ място се уведомява и кани за сключване на договор при отказ на класирания на първа позиция.

Лица за контакти: Антоанета Шаркова – ръководител проект – тел. 0391/68 280;

Катерина Мазгалова – координатор проект – тел. 0391/68 250;

Веселина Колева – технически сътрудник по проект – 0391/68 232

 

 

 

ИВО ДИМОВ

Кмет на община Димитровград