Процедура по подбор на персонал за „Център за комплексни услуги” за длъжността „социален работник”
О Б Я В Л Е Н И Е
Община Димитровград на основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА и в качеството бенефициент по проект BG05M9OP001-2.005-0104-C01 „Център за комплексни услуги”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд ще осъществи подбор на социален работник за ефективно и пълноценно осъществяване на планираните в проектното предложение дейности за предоставяне на комплексни услуги в Центъра.
Процедура по подбор на персонал за „Център за комплексни услуги” за длъжността „социален работник”:
Социален работник – 1 бр.
1. Кратко описание на длъжността:
- Организира и извършва социалната дейност в „Център за комплексни услуги”;
- Участва в изготвянето на специализирана оценка на потребностите на кандидат- потребителите, на базата на която ще се извършва подбора на потребители;
- Участва в комисията за подбор на потребителите;
- Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги;
- Изготвя Индивидуален план и Индивидуална карта, съдържаща вида и времетраенето на съответната услуга, която ползва потребителя;
- Нормира и изработва индивидуалните планове на социалните асистенти, за осигуряване на трудова заетост, съгласно реда по КТ, чрез почасово предоставяне на услуги.
- Изготвя график за работа на социалните асистенти, според индивидуалния план на потребителя.
- Поддържа контакти с дирекция "Бюро по труда" и дирекция "Социално подпомагане" във връзка с недопускане на двойно финансиране.
- При наемане на социалните асистенти за предоставяне на услугите по проекта участва в провеждането на инструктирането им;
- Работи в офиса на проекта.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарни и други дейности.
Професионален опит – не се изисква.
Опитът при изпълнение на проекти е предимство.
3. Специфични изисквания:
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
Да имат желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.
Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.
5.Необходими документи за кандидатстване:
- Писмено заявление за кандидатстване по образец.
- Автобиография по образец.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж.
- Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец.
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.
- Декларация за съхраняване и обработване на лични данни по образец.
6. Място за подаване на документите
- Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, гише № 1, Център за информация и услуги на граждани, гише № 1 – Деловодство в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
- Пликът трябва да съдържа следния надпис:
- Проект „Център за комплексни услуги“, договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г.,
- Трите имена на кандидата;
- Позицията, за която кандидатства.
3. Срок за подаване на документите – 11.09.2018 г. до 17.00 часа.
7. Начин на провеждане на подбора
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:
Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград;
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
- Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.
Провеждането на интервюто се организира от председателя на комисията и преминава в два етапа – попълване на подготвения въпросник и събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността.
След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол.
На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите във възходящ ред.
Кметът на община Димитровград сключва срочен трудов договор с кандидатa, получил най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда за срока на проекта.
Класиралият се на съответното второ място се уведомява и кани за сключване на договор при отказ на класирания на първа позиция.
Лица за контакти: Антоанета Шаркова – ръководител проект – тел. 0391/68 280;
Катерина Мазгалова – координатор проект – тел. 0391/68 250;
Веселина Колева – технически сътрудник по проект – 0391/68 232
ИВО ДИМОВ
Кмет на община Димитровград