Конкурс за възлагане управлението на социалната услуга „Обществена трапезария" по реда на Закон за социално подпомагане и Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане

Конкурс за възлагане управлението на социалната услуга „Обществена трапезария" по реда на Закон за социално подпомагане и Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане

ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД ОБЯВЯВА:

На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 18 и чл. 18а, ал. 3 от Закона за социално подпомагане и чл. 37, ал. 2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, във връзка със Заповед № РД-06-349/02.03.2018г. на кмета на Община Димитровград, Конкурс за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария", по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд-2016”, в съответствие с ПМС № 37 от 23.02.2015 г за определяне реда и условията за изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ) за периода 2014-2020 г. и последвалите го изменения, и съгласно описанието на Оперативната програма за храни и/или материално подпомагане, както следва:

1. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

1.1. В конкурса могат да участват доставчици на социални услуги, вписани в Регистъра на Агенция за социално подпомагане, съгласно чл. 18, ал. 1, т. 3 и 4 от Закона за социално подпомагане:

- български физически лица, регистрирани по Търговския закон, и юридически лица;

- физически лица, извършващи търговска дейност, и юридически лица, възникнали съгласно законодателството на друга държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава от Европейското икономическо пространство.

1.2. Кандидатите трябва да са вписани в Регистъра на Агенцията за социално
подпомагане /АСП/ към  Министерство на труда  и социалната  политика съгласно чл. 37, ал. 3 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане /ППЗСП/.

1.3. В конкурса не може да участва кандидат, който:

- на който, в управителните органи членуват лица, които заемат ръководна длъжност в администрацията на Община Димитровград;

- е обявен в несъстоятелност или е в производство по обявяване в несъстоятелност;

- се намира в ликвидация;

- не е администратор на лични данни;

- е лишен от право да упражнява търговска дейност;

- има парични задължения към държавата или общината (общината по седалището на Възложителя и общината по седалище на кандидата) по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган или задължения към осигурителни фондове, освен ако компетентния орган е допуснал разсрочване или отсрочване на задълженията;

- е осъден с влязла в сила присъда за престъпления против собствеността или против стопанството, освен ако не е реабилитиран;

1.4. Всеки кандидат е длъжен да съобщи писмено на Община Димитровград промените в  обстоятелствата  по т.1.3,  настъпили   в  процеса  на  провеждане  на конкурса в тридневен срок от настъпването им.

 

2. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ

2.1. Кандидатите следва да са вписани в регистъра на АСП като доставчици на социални услуги  и задължително на услугата „Обществена трапезария“;

2.2.  Да притежават или да ползват на съответно правно основание подходяща материална база и оборудване за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене, в съответствие с чл. 12 от Закона за храните;

2.3. Да разполагат с подходящ капацитет – технически, финансов и административен, организационни работни процеси и осигурена складова база;

2.4. Да гарантират предоставянето на разнообразно седмично меню, което дава принос към балансираното хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене;

2.5. Да предвиждат и прилагат механизъм за недопускане на разхищение на храни;

2.6. Да имат разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните ISO 9001: 2008 и/или  ISO 22000:2005 и/ или еквивалент;

2.7. Закупуването на хранителни продукти следва да се извършват в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин, и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата;

2.8. Да притежават собствено/и или наето/и превозно/и средство/а, което/които да бъде/ат поддържано/и чисто/и, в добро състояние и да предоставя/т условия, които не позволяват замърсяване на храните, и при необходимост да се конструират по начин, който да позволява почистването и/или дезинфекцията му/им. Специализираното/ите транспортно/и средство/а трябва да е/са регистрирано/и задължително по реда на чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност.

2.9. Кандидатите    следва   да    притежават   добра    финансова    стабилност, гарантираща упражняване на дейността, доказана с годишен счетоводен баланс и отчет за  приходите и  разходите за последната приключена година - копие,  и попълнена декларация за финансова стабилност. Ако кандидатите са юридически лица регистрирани по реда  на  ЗТР  в търговския регистър към   Агенция по вписванията и годишния им счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите им за последната приключена година са обявени в последния, не се изисква тяхното представяне към документите за участие;

2.10. Да спазват и прилагат по целесъобразност принципите, посочени в чл.5 от Регламент (ЕС) № 223/2014 на Европейския парламент и на Съвета за недопускане на дискриминация и зачитане на личното достойнство на целевата група.

 

3. ХАРАКТЕРИСТИКА И СПЕЦИФИКА  НА  ПРЕДОСТАВЯНАТА СОЦИАЛНА УСЛУГА  „ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ":

3.1. Възложител

По смисъла на тази документация Възложител на управлението на социалната услуга „Топъл обяд“ е Кметът на Община Димитровград.

3.2. Предмет на възлагане

Услугата „Осигуряване на топъл обяд на територията на община Димитровград“ се реализира чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019“, в съответствие с ПМС № 37 от 23.02.2015 г за определяне реда и условията за изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ) за периода 2014-2020 г. и последвалите го изменения за определяне на реда и условията за изпълнение  на ОП  ФЕПНЛ.

Конкретната цел на услугата е да допринесе за постигане на общата цел на Оперативната програма, а именно намаляване броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед преодоляване на основно материално лишение.

В рамките на настоящата услуга се предвижда закупуването на хранителни продукти за приготвяне на топъл обяд (супа, основно ястие, хляб), в съответствие с изискванията на националното законодателство и осигуряване разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група от 850 човека, живеещи на територията на община Димитровград, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.  Възложителят е отговорен за подбора на конкретните ползватели на услугата.

Социалната услуга „Обществена трапезария” ще се осъществява в следните населени места на община Димитровград: гр.Димитровград, с.Крепост, с.Добрич, с.Горски Извор,

с.Каснаково, с.Крум, с.Ябълково, с.Радиево, с.Брод, с.Злато поле, с. Долно Белево, с.Райново, гр.Меричлери, с.Великан, с.Черногорово, с.Воден, с.Малко Асеново, с.Голямо Асеново, с.Скобелево, с. Сталево, с. Странско.

При промяна на населените места -  увеличаване  или намалението им, доставчикът ще бъде уведомен писмено в рамките на 3 /три/ дни.

3.3. Целева  група

- Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;

- Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция „Социално подпомагане“;

-  Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност;

- Скитащи и бездомни деца и лица.

Конкретните лица, представители на целевата група се определят от Община Димитровград и списъците ще бъдат предоставяни на доставчика.

3.4. Общи и специфични изисквания към предоставяне на социалната услуга:

Доставяните храни следва да са приготвени с качествени продукти с доказан произход, да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители, да отговарят за санитарните, ветеринарно- санитарните, хигиенните и други норми установени от действащото в България законодателство.

Количеството следва да обхваща ежедневната нужда на бенефициентите на социалната услуга “Обществена трапезария” на територията на община Димитровград за 850 брой потребители, като всеки порцион следва да включва супа – мин. 300 гр.; основно ястие – мин. 300 гр. /готвено, печено, скара/, хляб; десерт - при реализирани икономии, без промяна  в броя на дните и потребителите на услугата.

Храната се приготвя в деня на доставката и не се разрешава претоплянето й. Не се допуска доставка на храна приготвена от предния ден.

При приготвянето на храната, следва да се спазват изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия съобразно предварително изготвеното седмично меню.

Храните да бъдат приготвени при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества и технологичните изисквания за приготвяне на храни и добър външен вид.

Приготвената храна се получава от 11:00 часа до 13:00 часа в пунктовете, определени на територията на община Димитровград, като се предвижда издаването на храната в еднократни за употреба изотермични съдове, осигуряващи запазване на първоначалната температура на продукцията с плътно прилепващи капаци, изработени от материали, които са разрешени за контакт с храни, миещи и дезинфекциращи средства съгласно Наредба № 2/ 23.01.2008 и  № 3/ 04.06.2007 г. на Министерство на здравеопазването, Министерство на околната среда и водите.

Доставената храна да бъде придружена с етикет предоставящ информация за храната на потребителите, съгласно чл. 9 от Регламент (ЕС) 1169 от 25.11.2011г. на Европейския парламент.

Хранителните вещества в храната да са в подходяща форма и максимална усвояемост. Ястията да са разработени и приготвени при оптимално съответствие с: вида на влаганите основни продукти - растителни и животински; вида на мазнините; вида на подправките и вида на ястието; вида на кулинарната обработка на продукта.

Препоръчително е ежедневното присъствие на месо в едно от ястията, като месото трябва да бъде без видими тлъстини, сухожилия и кости.

При приготвяне на ястията да се ограничи до минимум пърженето; да се спазва стриктно грамажа на солта; да не се допуска използването на свинска мас и маргарин, както и прекомерно силно ароматни и дразнещи подправки като напр. лютив червен пипер и други.

При констатиране на отклонения в качеството на готовата храна. Изпълнителят гарантира пълната й замяна.

Изпълнителят на услугата е отговорен пред Възложителя за изпълнение на изискванията за прозрачност, икономичност, ефикасност и ефективност при разходване на средствата за закупуване на хранителните продукти, независимо от избрания подход за реализиране на дейността.

 

 

3.5. Материална база

Кандидатът в процедурата /доставчик на социалната услуга/ следва да разполага със собствена или да ползва на съответно правно основание подходяща материална база и оборудване за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене, в съответствие с чл. 12 от Закона за храните.

3.6. Срок на предоставяне на услугата

Доставчикът на социалната услуга следва да организира предоставянето на услугата „Обществена трапезария” за периода от датата на подписване на договора и  с продължителност – срока на изпълнение на проект „Осигуряване на топъл обяд в община Димитровград”.

            Услугата ще се предоставя всеки работен ден - средно 20 дни месечно.

 

Удължаване, спиране, извънредни обстоятелства

Изпълнителят е длъжен да уведоми незабавно Възложителя за възникването на обстоятелства, които могат да възпрепятстват или забавят Договора.

Ако възникнат обстоятелства (най-вече извънредни), които правят продължаването на Договора трудно  или рисковано и се налага неговото временно спиране на изпълнение изцяло или отчасти, Изпълнителят уведомява Възложителя за това, като прилага цялата необходима информация. Изпълнителят е длъжен да направи необходимото, за да намали до минимум срока на спиране на изпълнението и да го възобнови, щом обстоятелствата позволят това, както и да уведоми незабавно Възложителя за тези свои действия. Договорът може да бъде прекратен във съответствие с клаузите на договора.

Възложителят може да изиска от Изпълнителя да преустанови временно изпълнението на Договора в цялост или отчасти ако възникнат обстоятелства (най-вече извънредни), които правят продължаването му трудно или рисковано. Договорът може да бъде прекратен във съответствие с клаузите на договора. Ако Договорът не е прекратен, Изпълнителят е длъжен да направи необходимото, за да намали до минимум срока на спиране на изпълнението и да го възобнови, щом обстоятелствата позволяват това, с предварителното писмено одобрение от страна на Управляващия орган.

Извънредно обстоятелство е всяка непредвидима изключителна ситуация или събитие, което е извън контрола на Възложителя и Изпълнителя и не позволява изпълнението на Договора. Възникването му не може да се отдаде на грешка или  небрежност от страна на  Възложителя и Изпълнителя (или от страна на техните представители, партньори или служители) и не може да се преодолее при полагане на дължимата грижа. Възложителят и Изпълнителят не могат да се позовават на недостатъци в оборудването или материалите или закъснения в предоставянето им, на трудови спорове, стачки или финансови затруднения, като обстоятелства, представляващи извънредно обстоятелство. Възложителя и Изпълнителят не отговарят за нарушение на Договора, ако не са в състояние да ги изпълняват поради възникване на извънредно обстоятелство. Страната, засегната от извънредното обстоятелство е длъжна да уведоми незабавно другата страна за възникването на извънредно обстоятелство, като посочи характера, вероятната продължителност и предвидимите последици от възникването му, както и да предприеме всички необходими мерки за ограничаване до минимум на възможните вредни последици.

 

Прекратяване на договора

Когато Възложителя и Изпълнителя са на мнение, че Договора повече не може да се изпълнява ефективно, то следва изясняване на тези обстоятелства при размяна на съответна кореспонденция. Ако страните не постигнат споразумение за разрешаване на проблема, всяка от тях има право да прекрати Договора с двумесечно писмено предизвестие, без задължение за изплащане на обезщетение.

Възложителят  има право да прекрати Договора без предизвестие и без да изплаща каквито и да е било обезщетения, в случай че Изпълнителят:

1. Неоснователно не изпълни някое от задълженията си или не представи задоволително обяснение в срок от 5 работни дни след изпращането на писмено уведомление, включително при констатирана нередност от страна на Възложителя.

2. Не спазва разпоредбите в Договора за поверителност и отчетност.

3. Представи доклади, които не отразяват действителното положение.

В случай на прекратяване на Договора Изпълнителят има право да получи само такава част от направените разходи, които са установени по надлежния ред, отговарят на изпълнената част от Договора, като се изключат разходите, свързани с текущи ангажименти, които следва да бъдат изпълнени след прекратяването на Договора. За тази цел Изпълнителят следва да представи всички необходими документи, описани в клаузите на Договора.

В случай на неправомерно прекратяване изпълнението на Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят може да изцяло или частично възстановяване на вече изплатени суми по Договора, съразмерно с тежестта на нарушенията, като даде на Изпълнителя възможност да изложи позицията си в писмен вид.

Независимо от момента на установяването на недопустимостта на разход, Изпълнителят дължи възстановяването му.

Преди или вместо да прекрати Договора, Възложителят има право да вземе предпазни мерки, които се изразяват във временно спиране на плащанията без предизвестие.

 

4. ФИНАНСИРАНЕ И НАЧИН НА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СРЕДСТВАТА

4.1. Финансирането  на  социалната услуга  се осъществява по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019“, в съответствие с ПМС № 37 от 23.02.2015 г за определяне реда и условията за изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ) за периода 2014-2020 г. и последвалите го изменения, и съгласно описанието на Оперативната програма за храни и/или материално подпомагане.

4.2. За целите на операцията стойността на един храноден за едно лице от целевата група се определя в размер на 2.50 лв., в съответствие със Заповед РД 01-443/18.04.2017г. на Ръководителя на Управляващия орган за утвърждаване на Методиката за прилагане на опростени правила за възстановяване на база разход за единица продукт – обяд  за „Обществени трапезарии” по Операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“. Определената стойност на един храноден за едно лице е с включен ДДС и включва закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топъл обяд - супа, основно ястие, хляб. При  реализирани икономии, Изпълнителя може да предостави и десерт, което не променя броя на дните и представителите на целевата група, ползващи услугата. За транспорт и съхранение на храните Възложителят дължи до 4% от стойността на фактурираните разходи за храна.

4.3. Възложителят превежда средствата, предвидени в проекта за предоставяне на социалната услуга по банков път, както следва:

Междинни и окончателни плащания - на базата на действително извършени разходи и след представяне на първични разходнооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за доставените хранителни продукти, в които са отразени дата и действително доставено количество продукти, седмични менюта, вложените количества хранителни продукти в срок до 60 календарни дни от получаване на така описаната документация.   

Общата сума на междинните плащания не може да надвишава 80 % от общата сума на допустимите разходи за изпълнение на дейностите, съгласно договора. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общите допустими разходи, се приспаднат отпуснатите междинните плащания.

4.4.  Възложителят не носи отговорност пред изпълнителя, ако безвъзмездната финансова помощ не му бъде преведена, както и не отговаря със свои собствени средства.

4.5. Изпълнителят    е    длъжен    да     представя     ежемесечни     отчети     и
разходо-оправдателни документи на счетоводителя по проект „Осигуряване на топъл обяд в община Димитровград”  в счетоводство „Здравеопазване и социални дейности” на Община Димитровград.

 

5. ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ

5.1. Заявление за участие - по образец /Приложение 1/.

5.2. Решение за регистрация и удостоверение за актуално състояние на кандидата, последното  издадено  след датата  на  обявяване  на   конкурса.  Ако  кандидата е регистриран в търговския  регистър е достатъчно  посочване  на  неговия  ЕИК  по смисъла на чл. 23, ал. 4 от ЗТР.

5.3. Удостоверение за вписване в регистъра на Агенцията за социално подпомагане за предоставяне на социална услуга „Обществена трапезария” – заверено копие.

5.4. Декларация от името на кандидата за липса на обстоятелствата по т. 1.3. от раздел 1 от тази обява, подписана от представляващия кандидата - по образец /Приложение 2/.

5.5. Годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последната приключена година -  копие или декларация в свободен текст, че същите са обявени в търговския регистър или в друг публичен регистър.

5.6. Документ удостоверяващ, че кандидата разполага с материална база, в която да управлява и предоставя социалната услуга - документ за право на собственост, ползване или наем. Ако кандидатът има учредено право на ползване или е сключил договор за  наем, то срокът на същите следва  да  е  не  по-малък от срока  за предоставяне на социалната услуга от кандидата.

5.7. Удостоверение за регистрация на превозно/и средство/а по чл.246 от Закона за ветеринаромедицинската дейност и чл. 6 от Регламент (ЕО) №852/2004.

5.8. Доказателства за търговската репутация на кандидата - препоръки и референции, с посочени адреси и телефони за контакт.

5.9. Удостоверение за регистрация, издадено по реда на чл. 12 от Закона за храните;

5.10. Сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните ISO 9001: 2008 и/или  ISO 22000:2005 и/ или еквивалент;

Горепосочените удостоверения се издават на името на кандидата.

Внимание:  Всички изискуеми документи трябва да бъдат представени в оригинал или копие, заверено „Вярно с оригинала“ с подпис и печат на кандидата. 

 Кандидат,  който не отговаря не поставените от Възложителя изисквания за участие и/ или не е представил всички изискуеми от Възложителя документи се отстранява от по нататъшно участие в конкурса.

Документацията за участие в конкурса за управление и предоставяне на социалната услуга "Топъл обяд" гр. Димитровград може да се получи всеки работен ден от деня, следващ деня на публикуването на обявлението, от 09.00ч. до 16.00 ч. от деловодството на Община  Димитровград, на адрес: гр. Димитровград, бул. „Раковски”  № 15 или да се изтегли от интернет страницата на Община Димитровград – www.dimitrovgrad.bg, раздел Кариери, Обявления за конкурси - https://www.dimitrovgrad.bg/bg/obyavleniya-za-konkursibg-1.

 

6. ДАТА, ЧАС И НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА

6.1. Конкурсът ще се проведе от Комисия, назначена със заповед на Кмета на
Община Димитровград и включваща представители на общинска администрация и Агенцията за социално подпомагане, в предварително определен от Комисията ден след изтичане на 45 дни   от   публикуване   на   обявата   в   национален и местен всекидневник. Комисията разглежда представените от кандидатите документи, оценява и класира предложенията, изготвя протоколи за допускане и класиране на кандидатите.

6.2. Конкурсът се провежда по следния ред:

Първи етап - Комисията разглежда представените от кандидатите документи и проверява наличието и редовността им.

Внимание: кандидат, който не отговаря не поставените от Възложителя изисквания за участие и/или не е представил всички изискуеми от Възложителя документи, не се допуска до участие във втория етап от конкурса и се отстранява от по-нататъшно участие в процедурата.

Втори етап комисията разглежда, оценява и класира представените от кандидатите предложения, съгласно методиката за оценка.

Предложенията се отварят, разглеждат и оценяват по реда на тяхното постъпване. Комисията съставя протокол за своята работа и класира участниците в конкурса.

 

7 . КРАЕН СРОК И МЯСТО НА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ

Кандидатите представят документите в един екземпляр в 45-дневен срок след публикуване на обявата за конкурса в национален и местен всекидневник, в общ запечатан непрозрачен плик, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в деловодството на Община Димитровград. Срокът за получаване на офертите в деловодството на възложителя е 16:00 часа на 45-я ден от публикуване на обявата. Срокът за представяне на офертите се брои от деня, следващ деня на публикуване на обявата.

Пликът се надписва по следния начин: Конкурс за доставчик на социалната услуга „Обществена трапезария“, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019“, в община Димитровград. Върху плика се посочва: наименование на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон, факс и е-mail.

При приемане на предложенията, върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на внесеното предложение и тези данни се записват във входящ регистър, за което на вносителя се издава документ.

Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на кандидатите оферти, които са получени след изтичане на крайния срок или в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър на Възложителя.

Ако кандидатът изпрати офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите за тях са за сметка на кандидата. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на кандидата. В такива случаи кандидата следва да съобрази посочения краен срок за получаване на офертите в деловодството на Възложителя. От значение ще бъде датата и часът на депозиране на офертата в деловодството, а не датата и часът на пощенското клеймо, товарителницата, разписката или друг документ от куриер. Всички разходи по участието в конкурса са за сметка на участника.

 

8. КРАЕН СРОК ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ КОНКУРСА

8.1. В срок от 3 (три) работни дни от получаването на Протокола за разглеждането, оценяването и класирането на кандидатите Кметът на Община Димитровград издава заповед за определяне на спечелилия конкурса кандидат.

8.2. Резултатите от конкурса се съобщават писмено на участвалите кандидати в срок от 7 (седем) работни дни от издаването на заповедта.

8.3. Заповедта, с която се определя спечелилия конкурса кандидат, подлежи на обжалване  по  реда на Административно процесуалния кодекс. Обжалването  на заповедта не спира изпълнението й.

8.4. Въз основа на заповедта за определяне класирането на кандидатите, Кметът на общината сключва договор с кандидата, класиран на първо място. Договорът за възлагане на социалната услуга „Обществена трапезария“ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019“, в община Димитровград влиза в сила от датата на полагане на последния подпис на страните в договора за управление на услугата, сключен като резултата от настоящия конкурс и е с продължителност до  приключване на дейностите по Договор № BG05FMOP001-3.002-0033.C01 сключен между Община Димитровград и АСП чрез Дирекция „Международно сътрудничество, програми и европейска интеграция” и последващите го допълнителни споразумения.

8.5. Договор може да се сключи и при наличие на единствен кандидат чрез пряко договаряне- чл. 39а, ал2 от ППЗСП.

8.6. При  отказ на кандидата, който е спечелил конкурса, да сключи договор,
Възложителят  може  да   предложи   на  следващия   класиран   кандидат да  сключи договор или да прекрати процедурата и да проведе нов конкурс.

 

9. НАЧИН НА ОЦЕНЯВАНЕ

9.1. Съответствие на кандидата на предварително обявените условия - до10 точки.

Най-висока оценка получава кандидатът, чието предложение съответства в най-голяма степен на обявените, от Възложителя условия.

9.2. Опит на кандидата в предоставянето на социални услуги и търговска репутация -  до10  точки.

Най-висока оценка получава кандидатът с най-голям опит в предоставянето на социални услуги и най-добра репутация.

            9.3. Предложено меню - до10 точки.

Най-висока оценка получава кандидатът, който предлага най-разнообразно меню, включващо   съдържание на месо повече от три пъти седмично.

9.4. Предложен десерт – 5 точки получава кандидата, който предвижда при икономии предоставянето на десерт поне веднъж  седмично. Кандидатите, които не предвиждат при икономии предоставянето на десерт поне веднъж  седмично получават 0 точки.

9.5. Финансова стабилност на кандидата – до 5  точки.

Най-висока оценка получава кандидатът, който има най-висока финансова стабилност.

9.6. Материална база и технически, финансов и административен капацитет, организационни работни процеси и осигурена складова база – до 10  точки. 

Най-висока оценка получава кандидатът с най- добре изградена материална база и налично оборудване, за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене, както и технически и административен капацитет, организационни работни процеси и осигурена складова база.

9.7. Механизми за недопускане на разхищение на храни – до 5  точки.

Най-висока оценка получава кандидата с най- ясна визия за механизмите за недопускане на разхищение на храните.

За класиран на първо място се обявява кандидатът, получил най-голям общ брой точки. Общият брой точки се формира като сбор от получените точки по всеки един критерий.

Комисията съставя Протокол за разглеждането, оценяването и класирането на кандидатите, който съдържа:

а) състав на комисията;

б) списък на подадените предложения, допуснати до разглеждане и оценяване;

в) резултати от разглеждане и оценяване на предложенията;

г) класиране на кандидатите.

Протоколът на Комисията, заедно с цялата документация, се връчва на Кмета на  Община  Димитровград. С предаването на Протокола на Възложителя комисията приключва своята работа.

 

10. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА

10.1. Конкурсът се прекратява от Кмета на Община Димитровград, в случаите, когато:

а) Всички   предложения   не  отговарят  на  предварително  обявените  в тази документация условия;

б) Класираният на първо място кандидат откаже да сключи договор за възлагане   на социалната услуга „Обществена трапезария" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд -2016-2019“, в община Димитровград и Възложителят не предложи сключване на такъв договор със следващия класиран кандидат;

в) Отпадане   на   основанията   за   провеждане   на   конкурса   в   резултат  на
съществена промяна в обстоятелствата, включително и в случай, че Община Димитровград не получи финансиране на социалната услуга.

 

За повече информация: тел. 0391/33 101 – Данчо Грозев – управител на Домашен социален патронаж или Илияна Иванова – социален работник към Домашен социален патронаж; e-mail:  [email protected]

 

 

Декларация - изтегли

Проект - договор - изтегли

Заявление - изтегли

 

ИВО ДИМОВ

Кмет на Община Димитровград

 

Oбявлението е публикувано във вестник „Земя“ и вестник „Хасковска Марица“ на 22.03.2018 година. Документи ще се приемат до 16:00 часа на 08.05.2018година.

Файлове: