Временна организация на движението при извършване на строителство и ремонт по пътищата и улиците и във връзка с реализацията на обект: Изграждане на техническа инфраструктура (водопровод, асфалтиране) на булевард “Г.С.Раковски”

З  А  П  О  В  Е  Д

 

№ РД-06-1287/ 16.08.2017 г.

 

         На основание чл. 44 ал. 2 от ЗМСМА и чл.81, ал. 1  от Наредба № 3 / 16.08.2010 год. на МРРБ за временна организация на движението при извършване на строителство и ремонт по пътищата и улиците и във връзка с реализацията на обект: Изграждане на техническа инфраструктура (водопровод, асфалтиране) на булевард “Г.С.Раковски” от о.т. 1421 до о.т. 852 по КК на град Димитровград”, Община Димитровград

 

З А Б Р А Н Я В А М

 

         Временно обществено ползване на:

 

Бул. „Г.С.Раковски” от о.т. 1421 до о.т. 853 от 17.08.2017г. до 18.08.2017г. (От кръстовището с ул. „Цар Борис І” до кръстовището с ул. „Цар Симеон”)

 

Да се използват следните обходни маршрути:

 

  • Движещите се ППС по бул. „Г.С.Раковски” посока бул. „Ст. Стамболов” се пренасочват по ул. „Цар Симеон” – ул. „Захари Зограф” – ул. „Вилхем Пик” – бул. „Г.С.Раковски” или  ул. „Цар Симеон” – ул. „Захари Зограф” – бул. „Ст.Стамболов”;

 

  • Движещите се ППС по бул. „Г. С. Раковски” посока бул. „Д.Благоев” се пренасочват по ул. „Цар Симеон” – ул. „Захари Зограф” – ул. „Цар Симеон” –  бул. „Г.С.Раковски”;

 

Да се поставят знаци, указващи организацията на движението съгласно Наредба №3/16.08.2010г. на МРРБ.

 

Определям Ивайло Бояджиев  – Технически ръководител към фирма „Европът 2005” ООД, гр. Хасково за отговорно длъжностно лице за временна организация и безопасността на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците.

        Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на РУП Полиция град Димитровград и Сектор „Пътна полиция” ОДМВР Хасково.

        Настоящата заповед да се сведе до знанието на РУП Полиция град Димитровград за сведение и заинтересованите лица за изпълнение.

 

ИВО ДИМОВ

Кмет на Община Димитровград