Обява във връзка с изпълнение на проект „Център за комплексни услуги“, административен договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г., оперативна програма ”Развитие на човешки ресурси”2014-2020, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помо

Обява във връзка с изпълнение на проект…

 

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Община Димитровград на основание  чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА  и в качеството бенефициент по проект BG05M9OP001-2.005-0104-C01 „Център за комплексни услуги”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд ще осъществи подбор на  социален работник и организатор дейности за ефективно и пълноценно осъществяване на планираните в проектното предложение дейности за  предоставяне на комплексни услуги в Центъра.

 

 

Процедура по подбор на персонал за Център за комплексни услуги за следните длъжности:

 

  1. Организатор дейности – 1 бр.
    1. Кратко описание на длъжността:
  1. Осигурява технически и комуникационно ефективното осъществяване на планираните в проекта дейности;
  2. Изготвя, класифицира и съхранява документацията по планиране и реализиране на дейностите по предлаганите услуги за потребителите на Центъра.
  3. Съдейства при изготвянето на оценката на кандидат потребителите от специалистите наети по проекта;
  4. Технически съдейства при организиране и провеждане на обучението на социалните асистенти;
  5. Организира и протоколира работните срещи на екипа на центъра;
  6. Съхранява и се грижи за материалите и консумативите в офиса и тези за предоставяните услуги на потребителите;
  7. Работи в офиса на проекта.

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

 Образователна степен: средно образование.

 Професионална област: не се изисква

 Професионален опит: не се изисква.

 Други:

  • Притежава необходимите знания и умения за работа с офис оборудване;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet
    1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

Да имат желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.

  1. Социален работник – 1 бр.
  1. Кратко описание на длъжността:
  2. Организира и извършва социалната дейност в Център за комплексни услуги;
  3. Участва в изготвянето на специализирана оценка на потребностите на кандидат потребителите, на базата на която ще се извършва подбора на потребители;
  4. Участва в комисията за подбор на потребителите;
  5. Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги;
  6. Изготвя Индивидуален план и Индивидуална карта, съдържаща вида и времетраенето на съответната услуга, която ползва потребителя;
  7. Нормира и изработва индивидуалните планове на социалните асистенти, за осигуряване на трудова заетост, съгласно реда по КТ, чрез почасово предоставяне на услуги.
  8. Изготвя график за работа на социалните асистенти, според индивидуалния план на потребителя.
  9. Поддържа контакти с дирекция "Бюро по труда" и дирекция "Социално подпомагане" във връзка с недопускане на двойно финансиране.
  10. При наемане на социалните асистенти за предоставяне на услугите по проекта участва в провеждането на инструктирането им;
  11. Работи в офиса на проекта.

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарни и други дейности.

Професионален опит – не се изисква.

Опитът при изпълнение на проекти е предимство.

3. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.

4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с хора с увреждания и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

Да имат желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

Да имат комуникативни умения и умения за работа в екип.

III. Необходими документи за кандидатстване:

IV. Място за подаване на документите

  1. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, гише № 1, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 – Деловодство в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
  2. Пликът трябва да съдържа следния надпис:

 

Проект „Център за комплексни услуги“, договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г.,

- Трите имена на кандидата;

- Позицията, за която кандидатства.

 

3. Срок за подаване на документите – 16.08.2017 г. до 16.00 часа.

V. Начин на провеждане на подбора

Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:

Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на съответната длъжност;

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю  кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград;

До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

  • Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

Провеждането на интервюто  се организира от председателя на комисията и  преминава в два етапа – попълване на подготвения въпросник и събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността.

След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол.

На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите във възходящ ред.

Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на явилите се кандидати по електронната поща. Одобрените кандидати се обявяват на интернет страницата на Община Димитровград.

 

Кметът на община Димитровград сключва срочен трудов договор с двамата кандидати (по един за всяка от обявените позиции), получили най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда за срока на проекта

Класиралите се на съответното второ място се уведомяват и канят за сключване на договор при отказ на класираните на първа позиция.

Лица за контакти: Антоанета Шаркова – ръководител проект – тел. 0391/68 280;

Катерина Мазгалова – координатор проект – тел. 0391/68 250

Веселина Колева – технически сътрудник по проект – 0391/68 232

 

 

 

ИВО ДИМОВ

Кмет на община Димитровград

 

Файлове: