ОБЯВА ЗА НАБИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ЗДРАВНО-СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД

 

 

ОБЯВА

ЗА НАБИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ЗДРАВНО-СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД

 

 

Община Димитровград, в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.040-0084 „Звено за патронажна грижа – Димитровград”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05М9OP001-2.040-0084-С01, по процедура BG05М9OР001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2“, приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020 г.

 

ОБЯВЯВА прием на документи за заемане на длъжности в Звено за патронажна грижа за почасово предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в община Димитровград, както следва:

  1. Ръководител звено/управител на социална услуга -1брой
  2. Организатор дейности/диспечер - 1 брой
  3. Медицинска сестра, домашни грижи - 4 броя
  4. Социални работници - 2 броя

 

 

Описание на работата:

 

1. Ръководител звено/управител на социална услуга

1.1.Организира, контролира и отговаря за цялостната дейност на звеното за патронажна грижа.

1.2.Представлява Звеното пред органи, организации и физически лица в съответствие с предоставените му правомощия.

1.3.Осъществява системен контрол за спазването на Правилника за вътрешния ред и трудовата дисциплина.

1.4.Ръководи и контролира работата на екипа на Звеното.

1.5.Изготвя график за работа на екипа, според индивидуалните планове на потребителите.

1.6.Отговаря за качеството на предлаганите почасови интегрирани здравно-социални услуги.

1.7.Организира и провежда работни срещи на екипа на Звеното.

1.8.Отговаря за правилното водене и съхраняване на документацията на Звеното.

1.9.Грижи се за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.

1.10.Място на работа - офиса на Звеното и домовете на потребителите.

 

2. Организатор дейности/диспечер

2.1.Проверява и приема декларациите-заявления на кандидат-потребителите.

2.2.Участва в изготвянето, класифицира и съхранява документацията по планиране и реализиране на дейностите по предлаганите услуги за потребителите на Звеното.

2.3.Съдейства при изготвянето на оценката на кандидат-потребителите от специалистите, наети по проекта.

2.4. Съдейства при изготвянето на графиците на персонала.

2.5.Съдейства на ръководителя на Звеното за организацията и протоколира работните срещи на екипа.

2.6.Съхранява и се грижи за материалите и консумативите в офиса и тези необходими за предоставяните на потребителите услуги.

2.7. Място на работа - офиса на Звеното.

 

3. Медицинска сестра, домашни грижи

3.1.Събира и предоставя здравна информация за потребителите.

3.2.Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура).
3.3.Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването "Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания".

3.4. Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите.

3.5. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите.

3.6.Участва в мобилната работа на екипа.

3.7. Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите. 

3.8. Място на работа - домовете на потребителите и офиса на Звеното.

 

4.Социален работник

4.1.Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите.

4.2.Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги.

4.3.Изготвя индивидуален план за всеки потребител.

4.4.Участва в мобилната работа на екипа.

4.5.Консултира потребителите за правата им и оказва подкрепа при възникнали проблеми.

4.6.Информира потребителите за дейностите извършвани от социалните работници.

4.7.Оказва  помощ на потребителите при общуване и поддържане на социални контакти.

4.8.Подготвя и актуализира досиетата на потребителите.

4.9.Място на работа - домовете на потребителите и офиса на Звеното.

 

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

 

1. Ръководител звено/управител на социална услуга

1.1.Образование - висше.

1.2.Образователна степен - Магистър или Бакалавър.

1.3.Професионално направление - социални дейности, икономика и други хуманитарни науки.

1.4.Професионален опит - 1 (една) година.

1.5. Знания и умения:

  • да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
  • компютърна грамотност - MS Office, Internet
  • способност за планиране, организиране и ръководене на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо вземане на решения и разрешаване на проблеми.
  • желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

2. Организатор дейности/диспечер

1.1.Образование - висше.

1.2.Образователна степен - Бакалавър.

1.3.Професионално направление - социални дейности или икономика.

1.4.Професионален опит - предишен опит е предимство.

1.5. Знания и умения:

  • да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
  • компютърна грамотност - MS Office, Internet;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
  • желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

 

3. Медицинска сестра, домашни грижи

1.1.Образование - медицинско.

1.2.Образователна степен - Специалист, Професионален бакалавър, Бакалавър.

1.3.Професионално направление/специалност - медицинска сестра, фелдшер, акушерка.

1.4.Професионален опит - не се изисква.

1.5. Знания и умения:

  • да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
  • компютърна грамотност - MS Office, Internet;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
  • желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

КАНДИДАТИТЕ ЗА МОГАТ ДА БЪДАТ КАКТО БЕЗРАБОТНИ, ТАКА И РАБОТЕЩИ ИЛИ ПЕНСИОНИРАНИ ЛИЦА.

4.Социален работник

4.1.Образование - висше.

1.2.Образователна степен - Специалист, Професионален бакалавър, Бакалавър.

1.3.Професионално направление - социални дейности, социална педагогика, педагогика или други хуманитарни науки.

1.4.Професионален опит - предишен опит е предимство.

1.5. Знания и умения:

да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;

компютърна грамотност - MS Office, Internet;

  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
  • желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.

Необходими документи за кандидатстване:

1.Заявление за кандидатстване по образец;

2.Автобиография по образец;

3.Копие от документи за съответната придобита образователна степен, посочена в настоящите изисквания;

4.Документи, доказващи професионален опит /трудова или служебна книжка, осигурителна книжка, актуален трудов договор за работещи в момента лица, Образец УП-3, Пенсионно разпореждане и др., ако е приложимо.

5.Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността за която кандидатства по образец.

6.Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.

7.Декларация за съхраняване и обработване на лични данни по образец.

8.Документ за самоличност за справка /при започване на работа/.

9.Медицинско свидетелство за работа /при започване на работа/.

 

Образци на заявления за кандидатстване могат да се получат в общинска администрация, етаж 13, стая 131 или да се изтеглят от сайта на Община Димитровград, раздел „Кариера”, Обявления за конкурси -  https://www.dimitrovgrad.bg/bg.

Срок и място на подаване на документите:

Кандидатите подават Заявление до Кмета на Община Димитровград, заедно с документите изисквани съгласно обявата за длъжността.

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство” в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.

 

Пликът трябва да съдържа следния надпис:

- Проект BG05M9OP001-2.040-0084 „Звено за патронажна грижа – Димитровград”

- Трите имена на кандидата;

- Позицията, за която кандидатства.

 

Краен срок за подаване на документите: 12:00 часа на 21.10.2019г.

 

Начин на провеждане на подбора:

Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград.

 

Подборът протича в два етапа:

Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю  кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград;

 

До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не отговарят на изискванията.

 

Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

Провеждането на интервюто  се организира от председателя на комисията, под формата на събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността.

След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол.

На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите във възходящ ред.

 

Кметът на община Димитровград сключва срочен трудов договор с кандидатите, получили най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда за срока на проекта.

 

За информация: тел. 0391/68 299, Галина Пенева - ръководител проект

                            тел. 088 598 7042, Тамара Димитрова - координатор проект

 

 

 

СВЕТОСЛАВ СТОЙКОВ

ВрИД Кмет на Община Димитровград

 

 

 

 

Изтегляне на образци за попълванеот тук:

 

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОР

CV 

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ГРАЖДАНСТВО

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ОБСТОЯТЕЛСТВАТА ПО чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ЛИЧНИ ДАННИ

 

 

 

Файлове: