ОБЯВА ЗА НАБИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ЗДРАВНО-СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
ОБЯВА
ЗА НАБИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ЗДРАВНО-СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
Община Димитровград, в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.040-0084 „Звено за патронажна грижа – Димитровград”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05М9OP001-2.040-0084-С01, по процедура BG05М9OР001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2“, приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020 г.
ОБЯВЯВА прием на документи за заемане на длъжности в Звено за патронажна грижа за почасово предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в община Димитровград, както следва:
- Ръководител звено/управител на социална услуга -1брой
- Организатор дейности/диспечер - 1 брой
- Медицинска сестра, домашни грижи - 4 броя
- Социални работници - 2 броя
Описание на работата:
1. Ръководител звено/управител на социална услуга
1.1.Организира, контролира и отговаря за цялостната дейност на звеното за патронажна грижа.
1.2.Представлява Звеното пред органи, организации и физически лица в съответствие с предоставените му правомощия.
1.3.Осъществява системен контрол за спазването на Правилника за вътрешния ред и трудовата дисциплина.
1.4.Ръководи и контролира работата на екипа на Звеното.
1.5.Изготвя график за работа на екипа, според индивидуалните планове на потребителите.
1.6.Отговаря за качеството на предлаганите почасови интегрирани здравно-социални услуги.
1.7.Организира и провежда работни срещи на екипа на Звеното.
1.8.Отговаря за правилното водене и съхраняване на документацията на Звеното.
1.9.Грижи се за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
1.10.Място на работа - офиса на Звеното и домовете на потребителите.
2. Организатор дейности/диспечер
2.1.Проверява и приема декларациите-заявления на кандидат-потребителите.
2.2.Участва в изготвянето, класифицира и съхранява документацията по планиране и реализиране на дейностите по предлаганите услуги за потребителите на Звеното.
2.3.Съдейства при изготвянето на оценката на кандидат-потребителите от специалистите, наети по проекта.
2.4. Съдейства при изготвянето на графиците на персонала.
2.5.Съдейства на ръководителя на Звеното за организацията и протоколира работните срещи на екипа.
2.6.Съхранява и се грижи за материалите и консумативите в офиса и тези необходими за предоставяните на потребителите услуги.
2.7. Място на работа - офиса на Звеното.
3. Медицинска сестра, домашни грижи
3.1.Събира и предоставя здравна информация за потребителите.
3.2.Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура).
3.3.Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването "Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания".
3.4. Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите.
3.5. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите.
3.6.Участва в мобилната работа на екипа.
3.7. Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
3.8. Място на работа - домовете на потребителите и офиса на Звеното.
4.Социален работник
4.1.Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите.
4.2.Подготвя договорите за предоставяне на социални услуги.
4.3.Изготвя индивидуален план за всеки потребител.
4.4.Участва в мобилната работа на екипа.
4.5.Консултира потребителите за правата им и оказва подкрепа при възникнали проблеми.
4.6.Информира потребителите за дейностите извършвани от социалните работници.
4.7.Оказва помощ на потребителите при общуване и поддържане на социални контакти.
4.8.Подготвя и актуализира досиетата на потребителите.
4.9.Място на работа - домовете на потребителите и офиса на Звеното.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Ръководител звено/управител на социална услуга
1.1.Образование - висше.
1.2.Образователна степен - Магистър или Бакалавър.
1.3.Професионално направление - социални дейности, икономика и други хуманитарни науки.
1.4.Професионален опит - 1 (една) година.
1.5. Знания и умения:
- да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
- компютърна грамотност - MS Office, Internet
- способност за планиране, организиране и ръководене на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо вземане на решения и разрешаване на проблеми.
- желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.
2. Организатор дейности/диспечер
1.1.Образование - висше.
1.2.Образователна степен - Бакалавър.
1.3.Професионално направление - социални дейности или икономика.
1.4.Професионален опит - предишен опит е предимство.
1.5. Знания и умения:
- да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
- компютърна грамотност - MS Office, Internet;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
- желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.
3. Медицинска сестра, домашни грижи
1.1.Образование - медицинско.
1.2.Образователна степен - Специалист, Професионален бакалавър, Бакалавър.
1.3.Професионално направление/специалност - медицинска сестра, фелдшер, акушерка.
1.4.Професионален опит - не се изисква.
1.5. Знания и умения:
- да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
- компютърна грамотност - MS Office, Internet;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
- желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.
КАНДИДАТИТЕ ЗА МОГАТ ДА БЪДАТ КАКТО БЕЗРАБОТНИ, ТАКА И РАБОТЕЩИ ИЛИ ПЕНСИОНИРАНИ ЛИЦА.
4.Социален работник
4.1.Образование - висше.
1.2.Образователна степен - Специалист, Професионален бакалавър, Бакалавър.
1.3.Професионално направление - социални дейности, социална педагогика, педагогика или други хуманитарни науки.
1.4.Професионален опит - предишен опит е предимство.
1.5. Знания и умения:
да познава нормативната уредба, специфична за работата в предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги като: Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, Закона за здравето и правилника за прилагането му, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагането му, Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания на Министерството на здравеопазването и други национални, европейски и общински нормативни документи, касаещи работата на Центъра;
компютърна грамотност - MS Office, Internet;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
- желание и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и от уязвими групи.
Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление за кандидатстване по образец;
2.Автобиография по образец;
3.Копие от документи за съответната придобита образователна степен, посочена в настоящите изисквания;
4.Документи, доказващи професионален опит /трудова или служебна книжка, осигурителна книжка, актуален трудов договор за работещи в момента лица, Образец УП-3, Пенсионно разпореждане и др., ако е приложимо.
5.Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността за която кандидатства по образец.
6.Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.
7.Декларация за съхраняване и обработване на лични данни по образец.
8.Документ за самоличност за справка /при започване на работа/.
9.Медицинско свидетелство за работа /при започване на работа/.
Образци на заявления за кандидатстване могат да се получат в общинска администрация, етаж 13, стая 131 или да се изтеглят от сайта на Община Димитровград, раздел „Кариера”, Обявления за конкурси - https://www.dimitrovgrad.bg/bg.
Срок и място на подаване на документите:
Кандидатите подават Заявление до Кмета на Община Димитровград, заедно с документите изисквани съгласно обявата за длъжността.
Документите се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. “Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, Център за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство” в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
Пликът трябва да съдържа следния надпис:
- Проект BG05M9OP001-2.040-0084 „Звено за патронажна грижа – Димитровград”
- Трите имена на кандидата;
- Позицията, за която кандидатства.
Краен срок за подаване на документите: 12:00 часа на 21.10.2019г.
Начин на провеждане на подбора:
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград.
Подборът протича в два етапа:
Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Димитровград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Димитровград;
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не отговарят на изискванията.
Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.
Провеждането на интервюто се организира от председателя на комисията, под формата на събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността.
След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол.
На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите във възходящ ред.
Кметът на община Димитровград сключва срочен трудов договор с кандидатите, получили най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда за срока на проекта.
За информация: тел. 0391/68 299, Галина Пенева - ръководител проект
тел. 088 598 7042, Тамара Димитрова - координатор проект
СВЕТОСЛАВ СТОЙКОВ
ВрИД Кмет на Община Димитровград
Изтегляне на образци за попълванеот тук:
ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ОБСТОЯТЕЛСТВАТА ПО чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда
Файлове: