Конкурс за длъжността "главен експерт" в отдел "Финансови дейности", Общинска администрация - Димитровград
На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители във връзка със Заповед №РД-06-1588/01.11.2018г. на Кмета на Община Димитровград за обявяване на конкурс за длъжността „главен експерт” в отдел „Финансови дейности”, Общинска администрация – Димитровград
О Б Я В Я В А:
Конкурс за длъжността:
“главен експерт”, отдел „Финансови дейности”, дирекция „Финансово-счетоводни дейности”, Общинска администрация – Димитровград.
Минимални и специфични изисквания към кандидатите за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове са:
- да отговарят на изискванията по чл.7, ал.1 от Закона за държавния служител;
- да имат придобита образователна степен “бакалавър”;
- да имат най-малко 2 (две) години професионален опит или присъден най-малко ІV младши ранг.
Допълнителни изисквания, носещи предимство на кандидатите:
- професионална област на висшето образование – финанси, счетоводство или икономика;
- компютърна компетентност – работа с MS Office;
- отлични познания на действащото българско законодателство: Закон за публичните финанси, Закона за бюджета на Република България за съответната година и Постановлението на Министерски съвет за приложението му, ЗОБ, ЗОП, ЗОД, ЗСП, както и наредби свързани с устройството, отчитането, приемането и контрола на общинския бюджет, приети от Общински съвет - Димитровград;
-способност да планира, организира и контролира работата си; способност да работи в екип; способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите; умения за работа с гражданите.
Конкурсът ще се проведе чрез:
- решаване на тест и
- интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- Писмено заявление за участие в конкурс по образец (Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители);
- Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждането на конкурси за държавни служители;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация (чл. 17, ал.2, т.2 от Наредбата за провеждането на конкурси за държавни служители);
- Копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит (чл.17, ал.2, т.3 от Наредбата за провеждането на конкурси за държавни служители)]
Документите следва да бъдат представени в: Общинска администрация – Димитровград, гр.Димитровград, п.код 6400, бул.”Г. С. Раковски” №15, Център за информация и услуги на гражданите, гише №1 “Деловодство” в срок: 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на обявлението.
Мястото, където ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е таблото за обяви и съобщения в сградата на Общинска администрация – Димитровград, гр.Димитровград, бул.” Г. С. Раковски” №15, както и на електронната страница на Община Димитровград (www.dimitrovgrad.bg).
Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
Разработва проектобюджета и бюджета на Община Димитровград на база на приетата стратегия за развитие на Общината съгласно изискванията на ЗДБ, ЗОБ, ЗУДБ, ЗОП, ЗОД, правилниците за прилагане на изброените закони, ДДС стандартите и указанията към тях, както и вътрешните приети от Общински съвет – Димитровград наредби, свързани с управление и разходване на бюджета.
Информация за размера на основната заплата за длъжността: от 510,00 лева до 1200,00 лева (Съгласно Приложение №1 към чл.3, ал.2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).
Лице за контакт: М. Добрева – предоставя на кандидатите необходимата информация, включително и длъжностна характеристика за конкурсната длъжност; уведомява за пречките по назначаване на кандидатите, произтичащи от чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител.
Телефон за контакт: 0391 68239
Орган по назначаването
ИВО ДИМОВ
Кмет на Община Димитровград
Образци на документи: