ОБЯВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ „МЕДИЦИНСКА СЕСТРА“ И „САНИТАР“ В ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА

 

ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД ОТКРИВА

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ

„МЕДИЦИНСКА СЕСТРА“  И „САНИТАР“

в ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С ДЕМЕНЦИЯ  -  Димитровград

Община Димитровград

 

 

ОБЯВЯВА

 

 

Прием на документи за заемане на длъжностите „Медицинска сестра” и „Санитар“  в Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция - Димитровград на пълно работно време.

За длъжност: „Медицинска сестра

 

Описание на работата:

  1. Планира, организира и отговаря за осигуряването на достъп до здравеопазване за всеки от потребителите на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция.
  2. Събира и предоставя здравна информация за потребителите в Центъра.
  3. Участва в изготвянето на индивидуални оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите и актуализиране при необходимост.
  4. Наблюдава здравословното състояние на потребителите и при необходимост оказва долекарска помощ съобразно компетенциите си.
  5. Извършва здравни услуги, съгласно утвърдени методики от Министерство на здравеопазването.
  6. Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
  7. Място на работа - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция.

 

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Минимална степен на завършено образование – висше, степен „бакалавър/ професионален бакалавър”;

2. Професионално направление/специалност - медицинска сестра, фелдшер, акушерка.

3. Професионален опит - професионален опит по специалността се счита за предимство;

4. Наличието на професионален опит в работа с лица с увреждания се счита за предимство;

5. Умения и компетентности:

  • да има познания по нормативната уредба, специфична за работата по предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги - национални, европейски и общински документи, регламентиращи предоставяне на грижи/социални услуги за възрастни хора и хора с увреждания, касаещи работата на Центъра;
  • компютърна грамотност - MS Office, Internet;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип;
  • желание и мотивация за работа с лица с увреждания.
  • Способност за работа в мултидисциплинарен екип и в партньорство с други организации;
  • Лична мотивация и способност за надграждане на знанията и уменията си, инициативност и адаптивност при въвеждане на нови добри практики.

 

 

За длъжност „Санитар“ :

Описание на работата:

  1. Осъществява дейности пряко свързани с обслужването на потребителите в Центъра, включващи:
  • поддържане на лична хигиена на потребителите;
  • поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
  • помощ при хранене и прием на течности;
  • помощ при обличане, помощ при подреждане на лични вещи;
  • пране и гладене на дрехите на потребителите;
  • придружаване на потребителите при разходка и при дейности в свободното време;
  1. Поддържане на хигиена – почистване и дезинфекция и на всички помещения и коридори на Центъра;
  2. Оказва съдействие на медицинските сестри и социалния работник в услугата при работата им с потребителите;
  3. Място на работа - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Минимална степен на завършено образование  – основно;
  2. Професионален опит – не се изисква, наличието на такъв е предимство;
  3. Умения и компетентности:
  • добри комуникативни умения;
  • желание и мотивация за работа с лица с увреждания

 

 

 

Място на работа:

Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция, гр.Димитровград –

ул. „Шандор Петьофи“ №11 А

 

Необходими документи за кандидатстване:

  1. Заявление за кандидатстване;
  2. Автобиография;
  3. Копие от документи за съответната придобита образователна степен, посочена в настоящите изисквания;
  4. Документи, доказващи професионален опит /трудова или служебна книжка, осигурителна книжка, Образец УП-3 и др., ако е приложимо;
  5. Декларация за гражданството на лицето, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства по образец;
  6. Други – по преценка на кандидата – сертификати за преминато обучение;

Образец на Декларацията може да се получи в общинска администрация, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство” или да се изтеглят от сайта на Община Димитровград, раздел „Кариери”, Обявления за конкурси - https://www.dimitrovgrad.bg/bg.

Срок и място на подаване на документите:

Кандидатите подават Заявление до Кмета на Община Димитровград, заедно с документите изисквани съгласно обявата за длъжността. Документите се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер (валидна е датата на получаване) в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. „Г.С.Раковски” № 15, партерен етаж, Център  за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство” в запечатан, непрозрачен плик всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.

Пликът трябва да съдържа следния надпис:

 -„Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция”,  Димитровград;

 - Трите имена на кандидата;

 - Позицията, за която кандидатства;

- Телефон за връзка.

 

 

Краен срок за подаване на документите: до 17:00ч. на 06.03.2024г.

 

Начин на провеждане на подбора:

Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:

Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.

До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

Провеждането на интервюто се организира от председателя на комисията, под формата на събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността. След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол. На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите в низходящ ред.

Директорът на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция, гр.Димитровград сключва с кандидата, получил най-голям брой точки срочен трудов договор, на основание Кодекса на труда със срок за изпитване в полза на работодателя.

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Димитровград и на информационното табло на входа на сградата на Община Димитровград.

 

За информация:

тел. 0391/68 299 – Галина Тенева, главен експерт „Здравеопазване и социални дейности“

тел. 0889 27 84 80 – Ива Кацарова, ВрИД Директор на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция

 

 

 

ИВО ДИМОВ

Кмет на Община Димитровград

 

 

 

 

 

Файлове: