Заповед - обява за ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ за отдаване под наем на обекти – помещения и постоянни маси, общинска собственост, на ул. „Елин Пелин” (Зеленчуков пазар)
З А П О В Е Д
№ РД-06-9
гр.Димитровград 05.01.2021г.
На основание чл.44 ал.2 от ЗМСМА и чл. 20 от Правилника за вътрешния ред на общинските пазари на територията на гр.Димитровград (утвърден със заповед №РД-06-1555 от 25.10.2018г.)
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се проведе ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ за отдаване под наем на обекти – помещения и постоянни маси, общинска собственост, на ул. „Елин Пелин” (Зеленчуков пазар) :
№ по ред |
ОБЕКТ |
Площ /кв.м./ |
Годишна наемна цена |
Депозит |
Стъпка на наддаване |
1 |
Маси №№ 11,18,21,24,27,51 и 54 |
3 |
240 |
100 |
10 |
Заб.: За ползването на пазара и площта, заета от съоръжението (маса) за търговия, се заплаща такса, определена от ОбС Димитровград, ведно с наемната цена за масата за търговия в размер съгласно Наредба №10 на ОбС Димитровград – 60 лв/месечно.
1. Посочените начални тръжни наемни цени са в лв без ДДС. Върху достигнатата тръжна цена се начислява ДДС
2.Масите и помещенията се отдават за срок от 5 /пет/ години.
3.Предмет на дейност – търговска дейност – продажба на селскостопанска продукция (за масите).
4.В търга могат да участвуват еднолични търговци и търговски дружества, регистрирани по ТЗ, и земеделски производители (за масите). Участниците посочват в документите ЕИК, а земеделските производители представят:
4.1.Заверено от участника копие от регистрационната карта, със заверка за съответната година от ОД „Земеделие“, съгласно Наредба №3 за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани
4.2.Копие на анкетна карта, заверена за съответната година съгласно Наредба №3 за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани
5. Участниците, спечелили търг, и отказали се от сключване на договор, нямат право да наемат съоръжения на територията на ОП СПИОПТ за срок от една година (чл.28 ал.5 от Правилника).
6.Утвърждавам тръжната документация и проекто-договорите за наем, като част от нея. Оглед – на 14 и 15 януари 2021 г. от 10 до 16 часа.
7.Търгът да се проведе на 27 януари 2021г. от 11.30 часа в Заседателната зала на Общината – зала “Гросето” .
8.Тръжната документация с цена 36 лв /с ДДС/ да се заплаща в касата на Общината – партерен етаж и да се получава от Гише №4 в “Общински център за услуги и информация на гражданите” /партерен етаж/ Община Димитровград от 11 януари 2021г. до 16 часа на 26 януари 2021 г.
9.Депозитът за участие в търга, в определения с настоящата заповед размер, да се внася в касата на Общината /партерен етаж/ или по банкова сметка, посочена в тръжната документация, от 11 януари 2021г. до 16 часа на 26 януари 2021 г. след закупуване на тръжна документация. Депозитът на участника, спечелил търга, не се връща и се приспада при заплащане на наемната цена. Депозитът на участниците, които не са спечелили търга, се връща след приключване на търга в посочена от тях банкова сметка.
10. Предложенията да се представят пред комисията в деня и часа на провеждането на търга в запечатан плик, съгласно изискванията, посочени в тръжната документация.
11.Комисията за провеждане на търга, определена със заповед, издадена в тридневен срок преди деня на търга, да състави необходимите протоколи.
12.Обявление за търга да бъде публикувано на интернет – страницата на Община Димитровград – www.dimitrovgrad.bg и в сградата на Общинска администрация най-малко 14 дни преди крайния срок за подаване на заявленията за участие.
За информация - 68-217 – гише №4 Общински център за услуги и информация на гражданите или 68-277 - инж.Теодора Стоянова – директор на дирекция „Общинска собственост, стопанска дейност, сигурност и отбранително-мобилизационна подготовка”.
Копие от настоящата заповед да се връчи на съответните длъжностни лица за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на Теодора Стоянова – директор на дирекция „Общинска собственост, стопанска дейност, сигурност и отбранително-мобилизационна подготовка”.
ИВО ДИМОВ
Кмет на Община Димитровград